sábado, 31 de octubre de 2009

Eskerrikasko

egunero eta gauero goiz eta arratzaldero nire burua dabil ero eta bero


ez dakit zer duzun baina egunero ikusi nahi zaitut
nire saletasunik handiena zarela aitortu nahi dizut
ez dakit zer egiten didazun baina burutik kendu ezin zaitut
zu bezalakorik ez dagoela munduan beraz esan beharko dizut


neguan gaude eta beraz batera egon behar gara
bestela izango dugu tristura eta otz dardara
niri badakizu batera egotea asako gustatzen zaidala
zuk ere berdiña oiukatzea gustatuko litzaidake laztana


nire orduak betetzen dituen neska polita zara
zornotzako punkirik dotoreena zarela konturatu naiz jada
ez duzu ezer egin behar zu zaren bezalakoa zara
zurekin nago ni pozik eta beti barre algaraka


egunero eta gauero goiz eta arratzaldero nire burua dabil ero eta bero jeje




PD: laburpena: asko matxe zatxut jeje


No hay comentarios:

Publicar un comentario